Top.Mail.Ru
Перейти к содержанию
Новости в мире симрейсинга
Новости

BrS_mk2

Рейсеры
  • Постов

    144
  • Зарегистрирован

  • Посещение

1 Подписчик

Информация о BrS_mk2

  • День рождения 11/21/1990

Контакты

  • ICQ
    582806163
  • Jabber
    BrS_mk2@xdsl.by
  • Steam
    brs_mk2

SimRacing

  • Руль
    G27 Racing
  • iRacing ID
    122145
  • LFS account
    Kegbl

Информация

  • Имя
    Mikhail Izaitka
  • Город
    Глубокое

Посетители профиля

2494 просмотра профиля

Достижения BrS_mk2

Newbie

Newbie (1/14)

63

Репутация

  1. Эх, надо было красный флаг давать и рестарт потом с места на последние 3 круга, вот бы и зарубились)
  2. Так даже в тест не пускает, именно Имола, на любой машине. Остальные трассы/машины ок.
  3. Надо 75% дистанции гонки проехать, тогда в зачет идет. Не загружает Имолу, пробывал трассу перекачивать, ир переустанавливал - не помогает. Просто выкидывает в браузер посреди загрузки. На другие треки пускает.В чем дело может быть?
  4. Сильное и обоснованное мнение !
  5. Кто еще пробовал дирт 2,0? Погонял с часик, смешанные чувства. Почти нет фидбека, вроде иногда что-то проскакивает, но очень редко, в основном просто руль то тугой, то легкий и все. Rx470 не хватает для 2к, пришлось средние ставить для 60фпс, хотя в первой части ультра стояли. Но при этом сам процесс не отталкивает, просто гонялся по Польше на новой Субару N4 группы и кайфовал. Картинка в целом понравилось, теплая, отторжения не вызывает. Да и набор машин и треков больше понравился чем в первой части.
  6. Формирование стартовой решетки в он-лайне
  7. За минут 40 накатал ~54.7 на куносовском пресете, если крутить сет думаю из 54 точно можно выйти, правда совсем не чувствую как тормозит машина. Поэтому быстрые пилоты спокойно 52 поедут, а может и быстрее.
  8. Можно ли с кошелька стима пополнить баланс в ире или купить контент?
  9. Да в Факторио можно легко на часов 12 залипнуть.
  10. Уже добавили) [spoiler=1,13]Update v1.13 - New Porsche 911 RSR 2017 for Porsche Pack 3 - New Mazda MX-5 Miata NA - New Mazda 787B: mod skins made for the original 787B mod will need to be updated using the new template - Added OpenVR/Vive support (beta) - Fixed Mazda MX-5 ND setup ride height false indication - Fixed Alfa Romeo Giulietta QV gearbox damage - Adjusted Lotus 72D and Ferrari 312T tyre compound wear and heat ranges - Fixed Flag rendering for VR - Fixed colour balance for emissive items (lights+digital) when Post Processing is turned off - Added downshift protection alert (can be disabled through the launcher options) - All GT2/GTE cars default to Medium tyres now (also for AI) - Fixed broken rendering when OCULUS mode is selected but no Oculus is actually connected - Added Pitstop arrows to DirectInput Dpad: bind to the wheel dPad: can be overidden by controls.ini [ADVANCED]DPAD_INDEX_OVERRIDE=0 - Added Pitstop quickmenu + Setup pitstop strategy: this can be custumized and disabled by system/cfg/pitstop.ini [sETTINGS]USE_MOUSE_PITSTOP=0 - Updated Fanatec library to support new wheel bases. - Fixed possible CPU warning when player gets retired. Multiplayer Features - Added reversed grid races: The race session will be restarted in reversed grid order based on the standings of the previous race. Players disqualified in the first race will start from the back of the grid in the second race, regardless of their position being within the reversed grid range. - Added locked entry list in pickup mode: same as in booking mode, only players already included in the entry list can join the server (password not needed). - Added car Steam ID sharing in entry list: each car in the entry list can feature multiple GUIDs. Players can share that car (one at once). The name inserted in the entry list is used as driver name. - Fixed server result log not displaying invalid laps. - Fixed end-of-race session status for lapped players in lap races. - Added Mandatory Pit: A pit window can be added to the race session. As a design choice, players need to stop at their pit box within the pit window to have a valid pit stop. Players with pit boxes further down the pitlane need to take this into account before deciding on their strategy. Players may make additional pit stops before and after the pit window, but only making a mandatory stop in the indicated pit window will validate their race. Server admins must decide on a pit window that allows all players, regardless of their pit box position, to comfortably make a pit stop under normal racing conditions. - Updated Shared Memory
×
×
  • Создать...